Help - Search - Members - Calendar
Full Version: qd racer
RCinfo.dk Forum > Alt det andet > Gamle emner > QD-Racer Diverse
Dikl
dav er ny her og overvejer at købe en qd racer men morfars.dk har ikke nogle så ville hører hvor man kunne finde nogle til lige så gode3 priser som hos morfars.dk
Tyller
Et godt råd: Hold dig væk fra QD, brug lidt mere og få dig en HBX - det er en langt bedre bil, med bl.a masser af muligheder for opgradering, tuning og styling
Jafutte
Jeg ville sige det samme som Tyller !jeg stardede med en QD og det var fandme noget lort i forehold til hbx undskyld mit sprog men det er den altså !!!! køb en HBX
steff
jeg kan også kun sige tag og køb en HBX, det fortryder du ikke, og skulle du er den til at komme af med igen.
du kunne også kigge under køb/salg der er også nogle til salg, til lidt billigere penge.
Highflyer
En helt anden ting er at man slet ikke må reklamere for andre end morfars herinde, så vi kan desværre ikke hjælpe dig med at finde et andet sted.
HBX-boy
jeg startede også med en Qd racer og jeg må sige jeg synes den var god der da det var den hurtigste jeg havde haft den gang jeg ville ikke bruge penge på en hbx så jeg byttede mig til en og pludselig blev RC 100 % sjovere jeg har tænkt på selv bare at nakke reservedel fra min hbx så vis jeg skulle give karaktere ville jeg give disse

QD = sommerhus bil til at jagte katten

HBX= en bil der kan slå en god tamya hvis man kører godt

QD= er heller ikke fed at tune
jalla
Køb en HBX inde på www.morfars.

meget bedre køreegenskaber!!!

OG du kommer til at ELSKE DEN! - sygere meget:D

Bar mit råd:D

//Jalla
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2018 Invision Power Services, Inc.