Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Maling
RCinfo.dk Forum > Alt det andet > Gamle emner > QD-Racer Diverse
Krille
Hvad er det bedste- At male sin bil inde fra. - eller uden på.
Soegaard
SØG, lexan invendig plastick udvendig... og alle spørgsmål du stiller har været oppe 1000 gange før. BRUG SØGE MASKINEN
Brian MC
QUOTE (Soegaard @ 8. Jul 2006, 11:14)
SØG, lexan invendig plastick udvendig... og alle spørgsmål  du stiller har været oppe 1000 gange før. BRUG SØGE MASKINEN
*

det er iorden mor
highrider
Brian mc, hvis du ik har noget konstruktivt at komme med så la vær med at svare, og desuden soegaard ret. Og hvis i har svært ved at bruge den(jer begge) så soegaard sørme da også lavet en guide lige her
Brian MC
QUOTE (highrider @ 8. Jul 2006, 12:06)
Brian mc, hvis du ik har noget konstruktivt at komme med så la vær med at svare, og desuden soegaard ret. Og hvis i har svært ved at bruge den(jer begge) så soegaard sørme da også lavet en guide lige her
*

det har jeg skam der er der til at få lange noXXX af at alt han kan skrive er
BRUG SØG,
det er da fint nok men sig det dog pænt nu er det ikke alle der lige ved hvad man skal søge på
highrider
Hør jeg gider ikke at diskutere, det er sgu da skide irreterende at høre det samme spørgsmål deraf regel nr. 2

Regler
Regler for brug af RCinfo.dk

1. Skriv og opfør dig pænt - ingen slemme ord eller personlige angreb.
2. Søg inden du spørger - det er irriterende med det samme spørgsmål 700 gange.
3. Ingen indholdsløse indlæg - hvis du ikke har noget konstruktivt at tilføje så lad være.
4. Ingen reklamer.
5. Hold dig til emnet - RCinfo.dk er for fjernstyret biler. Hvis du vil diskutere andet så find et forum der passer.
6. Ingen "gætte-svar". Du skal kun svare et indlæg hvis du ved hvad du snakker om.
7. Du må kun have én bruger.
8. Hold din signatur kort. Ingen billeder i signaturen.

Vi forbeholder os ret til at slette indlæg, udelukke brugere med mere.

Hvis du føler dig uretfærdigt behandlet er du velkommen til at kontakte admin@rcinfo.dk

Og kan han ik søge på maling eller lexanmaling eller sårn noget, og jeg ved ik hvor mange guides der er ang. maling af lexankarosser. Så soegaard har ret til at svare som han nu gør.
highrider
undskyld dobbelt post, men hvornår har iorden mor, kvalificeret sig til at blive et konstruktivt indlæg?
Brian MC
QUOTE (highrider @ 8. Jul 2006, 16:50)
Hør jeg gider ikke at diskutere, det er sgu da skide irreterende at høre det samme spørgsmål deraf regel nr. 2

Regler
Regler for brug af RCinfo.dk

1. Skriv og opfør dig pænt - ingen slemme ord eller personlige angreb.
2. Søg inden du spørger - det er irriterende med det samme spørgsmål 700 gange.
3. Ingen indholdsløse indlæg - hvis du ikke har noget konstruktivt at tilføje så lad være.
4. Ingen reklamer.
5. Hold dig til emnet - RCinfo.dk er for fjernstyret biler. Hvis du vil diskutere andet så find et forum der passer.
6. Ingen "gætte-svar". Du skal kun svare et indlæg hvis du ved hvad du snakker om.
7. Du må kun have én bruger.
8. Hold din signatur kort. Ingen billeder i signaturen.

Vi forbeholder os ret til at slette indlæg, udelukke brugere med mere.

Hvis du føler dig uretfærdigt behandlet er du velkommen til at kontakte admin@rcinfo.dk

Og kan han ik søge på maling eller lexanmaling eller sårn noget, og jeg ved ik hvor mange guides der er ang. maling af lexankarosser. Så soegaard har ret til at svare som han nu gør.
*

regel nr 8. Hold din signatur [I]kort[/I]. Ingen billeder i signaturen.

T.W.I.S.M. AND F.U.A.

SÅ BLEV DER KØBT EN KYOSHO TR-15 ST, KOMMER NOK PÅ MANDAG!

At tale før man tænker, er som at tørre sig i røven før man skider..

NOAS ARK blev bygget af amatører.
TITANIC af eksperter..

EL DIABLO GARAGE
smid en komentar!

Har du problemer med at finde noget? så tryk HER

flot det er sgu en kort en,
jeg føler mig ikke uretfærdigt behandlet det er da bare lamt han ikke kan skrive andet men man kan da skrive det lidt pænt eller det høre ikke til på rcinfo.dk?
highrider
Før du finder andres fejl så ret dine egne. Og skal vi ik bare slutte det her NU
Diesel_man
tal nu pænt herinde.. dry.gif ingen skal fornærme nogen.. Til sorgaard: ta´dig lidt sammen.. det er jo ikk altid det lykkes at søge.. jeg har nogle gange problemer med at søge.. Til highrider og brian mc: i overtræder regel 1.. har kun en ting at sige.. ta jer sammen.. ingen skal fornærme nogen herinde.. vi skulle jo helst overleve alle sammen mens i skændes... biggrin.gif
highrider
Diesel man, min helt du en rigtig savior biggrin.gif
Diesel_man
haha.. der er bare et problem.. hva er savior?? haha biggrin.gif
Highflyer
savior = en frelser.
Diesel_man
nåå.. mærkeligt ord..
Highflyer
nej... ENGELSK ord.

UK: You saved us, you are our SAVIOUR.

DK: Du frelste os, du er vor frelser.

Så mærkeligt er det da ikke.
highrider
Og så siger man jeg staver godt, jeg burde smække mig selv over fingrene D:
Diesel_man
QUOTE (Highflyer @ 13. Jul 2006, 14:47)
nej... ENGELSK ord.

UK: You saved us, you are our SAVIOUR.

DK: Du frelste os, du er vor frelser.

Så mærkeligt er det da ikke.
*

sorry.. i did´nt know it..
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2018 Invision Power Services, Inc.