Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Hvorfor?
RCinfo.dk Forum > Alt det andet > Gamle emner > QD-Racer Diverse
lowdrag
Hvorfor kan man ikke købe QD-racere på morfars.dk ?
Det er Pi censored.gif e nedern!
HI-TOWER
Hvorfor er det nederen ???
Bilen er ikke noget værd og for 200.- mere kan du få en HBX GTR der kører bedre og hurtigere.
kort sagt, "det er da for dumt at købe en QD"

QD har små motorer
QD har ikke trinløs regulator
QD har ikke servostyring
QD har ikke direkte adgang til stører batterier end 1800MAh
QD har ikke en sender du kan bruge til andre biler senere
QD har ikke krystaller så 13 kører kankøre sammen
bvehøver jeg argumenterer mere ??????????

PS. har en der ikke er pakket ud til 350.- incl fragt hvis det er.
QD-boy
hej nogle af de ting du skriver passer til en jundi DQ men vis han vil købe en pre tunet er det anderledes pre-tunet har servostyring kan have op til 9.6 v 2200 mah batterier pre-tunet har en bedre motor på en pretunet kan man montere nye moterer direkte istedet for at man først skal købe jaab turbo da den er hrutig nok til at kunne tage det så kvaliteten på en QD afhænger af hvor og hvad for en man køber jeg har selv købt min et andet sted men det kan jeg ikke skrive her det kan jeg kun privat

hilsen QD-boy
QD-boy
i min tekst står der jundi DQ men der skal stå QD
Stylisten
Hvorfor kan folk ikke lave ordenlige overskrifter censored.gif

wink.gif
highrider
Har en qd pt servo styring, nådada man lærer vel nye ting hverdag tongue.gif
HI-TOWER
Hverken QD QD-PT eller JUNDI har sevostyring!!!!!!!
der findes ikke 9,6V RACINGPACKS der kan leverer nok POWER til dem
der er nogle kineser skod pakker på 2000MAh (SKRIVER de mennnn)
Stører motor er RELATIV det er stadig en Lille speed 300 og 400 størrelse de har ikke en 540 motor
Så QD-Boy du er helt ude på Lars TYNDSKIDS mark!
Forholdet mellem en QD QD-PT JUNDI kommer ALDRIG op i nærheden af en HBX

Du skulle prøve at købe en!

husk HBX GTR = 695.- mod en QD eller JD til omkring 400.-

Hey! behøver jeg egentlig sige mere ????
QD-boy
øh nej for det afhænger af hvor du køber morfars har ikke alt !
QD-boy
men vis du er så god så prøv lige at formulere servostyring så jeg er siker
HI-TOWER
Servostyring = pressisions positionering i alle vinkle inden for dens radius.
Altså du kan derje 2% eller 30% eller 100% eller hvilket som helst midt i mellem.
QD QD-PT JD har BANG BANG STYRRING
altså den har "enten eller" på styring og 2-3 trin på gassen.
Alle bedre biler har trinløst regulering både på SPEED og DREJ!
Det bevirker at du kan styrre bilen ned af en lang smald gang på 20Cm til hver side af bilen med 40KM/t (elelr mer) uden at ramme kanterne

En QD vil dreje og slå med røven og ikke være til at styrre!
Så kommer der nogen og siger "vi kan sagtens styre den med den hastighed"
NEJ! i kan fyrre den af ned af en vej og tilbage igen
I kan ikke ligge 4 Biler i en klump og tage skarpe sving uden at ramme hinanden, se det fortæller om køreegenskaber!

HOV der var lige en ULEMPE mere

- QD Har ikke kry staller så 13 kører kankøre sammen

Og der e rikke nogen der komme opi nærheden af moffe MHT ting til QD der var flere der prøvede med batterier på 1000000000MAh mende kogte sjovt nok når der kom en bare lidt OND motor på og relæerne smeltede også sammen.
SÅ QD-BOY konverter til HBX eller bedre og du vil komme til mig senere og sige
"du havde sku ret" nu nakker jeg alle QD jeg kender. TAK HT.. eller noget i den stil
husk på at verden drejer omkring morfars! det er der det sner!
Hvor mange butikke kan prale af at få så mange nye ting på lager hver måned???

Men det skal vi jo ikke snakke om her.
Nu skal vi bare ha lokket en HBX på Dig biggrin.gif
Find vejen, Den finder sku ikke dig!
QD-boy
argh den gjorde sku ondt men du har sku allerede over talt mig pinligt... desværre har jeg lige brugt 400 på en QD så der er lang vej endu det bliver måske først til næste år medmindre en eller anden giver et tilbud eller nogle er intresseret i min bil på salg forumet....... men vis du kender nogle der sælger hbx billigt altså lidt billigere end morfars så skriv vis det er........
HI-TOWER
Det skal du ikke tænke på!
Når den er solgt eller en HBX er købt.
Så kan jeg lidig igen he he he he.

Men du ? bare hvis der er noget mht en ny bil
Der er en del der har startet med RT/QD og voksede med opgaven.
QD-boy
så du vil anbefalde en QD hvis man bare skal have en halv hurtig start bil og se om det er noget man vil blive ved med og vis man så bliver bidt af rc skal man købe en bedre?
HI-TOWER
NEJ! en HBX skal det være for man kanikke finde ud af om man har lysten hvis QD nu går i styyer så hurtigt som de nu gør.
For køber du en QD vil du have et bedre batteri og en bedre motor og så har denallerede kostet mer end en HBX og den kører stadig ikke hurtigere end en STD. HBX
Så få den skut den QD af mens den er pæn og virker!
og tag op vasken til der er råd til en HBX.
QD-boy
hej der er en der er intresseret i min QD i bytte for hans HBX der skal vidst skiftes tand hjul
HI-TOWER
de koster under 200 og er resten ok er det fair nok
Men den skal ikke være ret meget brugt.
QD-boy
men hvis man ikke har råd til så meget og man ikke vil ofre ret meget for en bil så må du da sige at en QD er ok......
QD-boy
ej det er jo lige meget hvad andre synes man skal købe så længe jeg er glad er alt jo ok for mig så kan det da være jeg køber en HBX på et andet tidspunk men lige nu er QD bilen for mig...............
dummiz
Jeg vil bare sige jeg har først lige fået min første bil nu her for nogen dage siden (HBX) jeg var på udkig efter andre billigere biler men nu da jeg har fyret den HBX af nede på P-pladsen så er det KLART pengene værd det er fedt legetøj og det skal lige tilføjes at jeg er glad for at jeg gav det mere og så fik en bil der var noget ved biggrin.gif
BurN-OuT
LoL slap dog af HT
MyHoe
Hehe tongue.gif

HT går i selvsving....

Men til Lowdrag og ( ikke mindst ) QD-Boy, Jeg startede selv med en Newquida, og den var da fed nok, ( i 5 min ) for så finder man fejlene, derefter blev det en QD jundi, og den var okay som begynderbil, men HBX'en slår alt !!!!

Begynderbilen SKAL hedde HBX, de andre er ikke pengene værd, man kommer til at ærgre sig !!!!

der er intet valg, HBX eller intet, andet kan ikke betale sig ( heller ikke om man så skal spare en cola i ny og næ for at skrabe de sidste 200 sammen......... wink.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2018 Invision Power Services, Inc.