Help - Search - Members - Calendar
Full Version: lygter !
RCinfo.dk Forum > Alt det andet > Gamle emner > QD-Racer Diverse
Jafutte
Hey !

øhm ville lige spørge om hvor man køber lygter til min 206 WRC ?
Mads pedersen
Er det en Jundi? eller er det et hårdt karrosseri? hvis det er en jundi så skal du bare have fat i nogle klistermærker som du kan printe hjemme fra ved at finde nogle lygter på google, men hvis det er et hårdt karrosseri så kan du ikke køne løse lygter så skal du finde dem brugt.

mads
Jafutte
det er en jundi en pug 206 jundi pt WRC ! ved ik om det er hårdt karosseri men det skal være lygter så jeg kan få lys i ? og har du en adresse hvor jeg kan købe dem ??
Mads pedersen
det er en jundi en pug 206 jundi pt WRC !

Øhh der er to modeller QD jundi og Qd pt, ikke en jundi pt.

En jundi er med gennemsigtigt plastik altså meget tyndt, og du skal bare printe nogle lygter ud, og måske lime en diode på inden i karrosseriet
Highflyer
MORFARS.DK!!

Har flere forskellige lyssæt til montering såvel på Lexan som på faste karosser.

Andre adresser end den kan ikke gives på dette forum.
highrider
du kunne ogs selv lave nogen
Jafutte
selv at lave dem tror jeg ik jeg kan er ik så fXXX go til sådan noget

men min er en pt'er !
kan man ik skære i det og sætte nogle rigtige lygter i ???
brinker
er det en karosse du kan bøje?? eller er den stiv som et bræt??
Jafutte
en jeg kan bøje Har lavet en flænge dry.gif
Mads pedersen
Kan du ikke fyre et billede ind af den?
Jafutte
hmmm ved det ik for jeg har lige fået min computer op og køre så jeg skal lige installere software til min mobil så jeg kan tage billeder ?
Mads pedersen
okay kanon, så bare smid dem her ind når det virker thumbup1.gif
Jafutte
jaja
tror nok du bliver om en to tre dage for har lidt meget at rode med
brinker
okay, vi afventer billede
Jafutte
øhm brinker jeg tror ik jeg kan få billeder ind fordi at min mobil er fuck'ed pønt sagt :S sry !
Mads pedersen
så se om du kan finde et billede af den samme bil som din på google.dk så hvis os det biggrin.gif
Jafutte
her biggrin.gif jeg har bare pillet alle klistermærkerne af og spoilen

censored.gif
highrider
oka hvor er den?
Jafutte
kan man ik linke mad.gif
Highflyer
QUOTE (Jafutte @ 26. Apr 2006, 10:26)
kan man ik linke  mad.gif
*

nej du kan ikke, for du prøver hele tiden at linke til en anden forhandler...

Jeg har oplyse det er en ganske standard JunDi Peugeot 206.

Malingen skal fjernes med acetonefri neglelaksfjerner... og så kan du montere alle de lygter du vil inde bagved. Man kan også bore 4mm huller i lygterne og stikke dioder igennem, det er nok nemmere end at skulle til at lave paraboler.
Ash
QUOTE (Highflyer @ 26. Apr 2006, 11:15)
QUOTE (Jafutte @ 26. Apr 2006, 10:26)
kan man ik linke  mad.gif
*

...Man kan også bore 4mm huller i lygterne og stikke dioder igennem...
*

Er det ikke svært når dioderne enten er 3 eller 5 mm? tongue.gif Jeg har boret et 6mm hul i min Mazda RX-7 veilside karosse til lyset. grunden til 6mm er at jeg bruger en "krans" til at sætte rundt om dioden som holder den på plads.

/Ash
Highflyer
haha... ash det er sku godt set! jamen så mente jeg bare også til kraverne... men dem jeg brugte på civic'en var vist nogle der krævede 6mm huller tror jeg... kan ikke huske hvor store de var... (læs: jeg målte ikke, jeg lavede bare nogle fede huller med en kniv...)

Nej eventuelle huller skal da selvfølgelig passe til dioderne...
Jafutte
okey har nok fået noget af vide .... men jeg ved ik om jeg køber nyt karroseri (tænker over en bmw m3) for bagdelen er der en revne i så men ved ikke fordi kan man få nogen karrosser der er som man ser på billedet altså malet og sådan ????
Highflyer
http://www.morfars.dk/rc/product_info.php?...c1b246212601c06

og

http://www.morfars.dk/rc/product_info.php?...c1b246212601c06

Leveres malede óg med fælge til. Vil du eksempelvis have M3
en skal du enten selv i gang med med malebøtten, eller få en du kender til at gøre det for dig.
Jafutte
okey mem takker ellers !

jeg tror bare jeg vil købe en M3 og male den og sådan noget men er det ikke sXXX sværet at skære ud til hjulne
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2018 Invision Power Services, Inc.