Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Den bedste drift bil ville være ?
RCinfo.dk Forum > Alt det andet > Gamle emner > QD-Racer Diverse
Mikkel-1992
Hey allesammen... undskyld jeg forstyrrer jer så tit, jeg skal vel snart til at betale for alt det plads jeg bruger på serveren tongue.gif nå men ihvertfald tænkte jeg på om HBX er god nok til at drifte (ihvertfald som en start bil til mig) eller om jeg skulle ofre lidt flere penge og så købe en Sprint2 Stage-D drift bil ?
Tænker ikke på hvad der er bedst men hvad der ville være smartest for mig at købe som begynder bil.
Håber i kan hjælpe - på forhånd tak

^^Mikkel-1992^^
Ash
man kan sagtens drifte med en HBX. problemet med dem er at der ikke er så mange indstillingsmuligheder. hvis der da overhovedet er nogle wink.gif

En mere professionel bil som f.eks en Sprint2 Stage-D ville være at foretrække. dog vil jeg gå efter en bil med kadan-aksel istedet for rem-træk. kadan slider en lille smule mere på diffentialet da det er "power-on" hvor en rem giver en lidt blødere start. samt med en kadan-bil vil trække lidt til siden hvis man giver fuld gas. ligesom en amerikansk muskel-bil. Det gør den en del sjovere at køre med. Og en rem knækker til tider da der kommer sten ind under den og rundt i dens tandhjul.

/Ash
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2018 Invision Power Services, Inc.