Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Neon til 206'er
RCinfo.dk Forum > Alt det andet > Gamle emner > QD-Racer Diverse
Mikkel-1992
Hjælp mig venligst alle jer garvede rc mennesker... Nu er jeg kun 13 år så ville lige høre ... På min Peugeot 206 (købt i bilka) kan man da købe andre dæk+fælge fra morfars.dk og sætte på og hvordan gør jeg ??? altså det ser for mig ud som om at de forreste hjul har en slags mærkelig lås men de bagerste har skruer ?? kan ik finde ud af det ... På forhånd tak

Her er lige et billed af den... Undskyld den ekstremt dårlige kvalitet
Mikkel-1992
Og her er et billed af mit fælg... Også dårlig kvalitet på billedet...
Mikkel-1992
Ups... Jeg kaldte VED ET UHELD den her topic for neon til 206'er.... Undskyld
Mads pedersen
hej..

Du kan godt købe nye dæk og fælge fra morfars til din bil. Du skal bare købe et Hjul-kit som gør det muligt at montere nye fælge på din bil. Den mærkelige lås er den som man fjerner med hjul-kit'et.. hjulkit'et gør sådan så du får møtrikker på alle dine hjul så du altid kan skifte til andre fælge..

Men, hvorfor hedder dit emne neon 206..

mads
Mads pedersen
QUOTE (Mads pedersen @ 30. Dec 2005, 18:32)
hej..

Du kan godt købe nye dæk og fælge fra morfars til din bil. Du skal bare købe et Hjul-kit som gør det muligt at montere nye fælge på din bil. Den mærkelige lås er den som man fjerner med hjul-kit'et.. hjulkit'et gør sådan så du får møtrikker på alle dine hjul så du altid kan skifte til andre fælge..

Men, hvorfor hedder dit emne neon 206..

mads
*

Sorry dobbelt post, men du kan finde dele til din bil her

Og stylling til den her , men her er det kun stylingen du kan bruge ikke bære arme og champer vinkel f.eks..
Mikkel-1992
Okay tusind tak biggrin.gif Men skal man kun bruge det der hjul-kit ?? Altså jeg skal ikke have en hjul-nøgle eller noget derinde fra eller ? notworthy.gif
Mads pedersen
kan ikke huske om der følger en hjul nøjle med, men eller kan du bare købe en med der inde fra når du køber..
Mikkel-1992
Okay hehe så man skal bruge den ?? Tusind tak for hjælpen makker biggrin.gif
Mads pedersen
altså ja du skal bruge en hjul nøgle, hvis det er den du tænker på..
Mikkel-1992
Det var det jeg tænkte på hehe så tusind tak for hjælpen biggrin.gif
Mads pedersen
det var bare så lidt
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2018 Invision Power Services, Inc.