Help - Search - Members - Calendar
Full Version: NOS
RCinfo.dk Forum > Alt det andet > Gamle emner > QD-Racer Diverse
F.o.W
Hej

jeg vil grne vide om det (NOS) fra morfars.dk virke, og hvor det skal side henne ad på bilen
Chriller
virke til hva?

hvis det er en elbil er svaret self. nej tongue.gif

det er til nitrobiler og har osse set en slags der kunne monteres på fg...

men de er da ik på siden endnu vel??? jeg kan ik få øje på dem så ville være rart med et link smile.gif

det ska sidde der hvor der er plads... hvis det var det du mente huh.gif

kunne være vildt rolleyes.gif men er vist lidt svært at fylde op wink.gif
attermann
chriller du har misforstået noget, det er ikke direkte NOS, men nogle kondensatoere som morfars bare kalder NOS
Chriller
QUOTE (attermann @ 6. Dec 2005, 18:13)
chriller du har misforstået noget, det er ikke direkte NOS, men nogle kondensatoere som morfars bare kalder NOS
*

ok det må i undskylde men der stod jo ikke så meget wink.gif så kunne let ske...

har bare læst på andre forumer at de snart for noget nitronos hos moffes... skal ik ku sige om det er rigtigt...
Chriller
glemte lige at sige jeg læste fra forsiden hvis i forstår...

havde ik set det var til qd...
webfetter
Du kan ikke beuge Nos'et...!

Det er Kodenatorer til Race-Tin!
De kan ikke beuges til så meget da de ikke ligefrem tilføre SÅ meget strøm at det gør en forskel`?

Fik nogelunde samme svar da jeg spurgte engang!
F.o.W
QUOTE (Chriller @ 6. Dec 2005, 19:33)
glemte lige at sige jeg læste fra forsiden hvis i forstår...

havde ik set det var til qd...
*

Okay, men betyder de noget for farten.
webfetter
QUOTE (Chriller @ 6. Dec 2005, 18:30)
QUOTE (attermann @ 6. Dec 2005, 18:13)
*

ok det må i undskylde men der stod jo ikke så meget wink.gif så kunne let ske...

har bare læst på andre forumer at de snart for noget nitronos hos moffes... skal ik ku sige om det er rigtigt...
*

Det kan ikke bruges til QD!
F.o.W
Noget andet hvordan virke Fast Turbo og hvor mange batteri skal det til ?
webfetter
Snakker vi QD ellr?
Frede92
Fast Turbo er til Race Tin !!!!

søg dog på morfars under den rigtige bil, eller opret emnet det rigtige sted mad.gif
Mads pedersen
QUOTE (webfetter @ 6. Dec 2005, 21:14)
Snakker vi QD ellr?
*

Regner da med at han mener en QD bil siden at emnet er lavet under "QD-racer tunning" , men man ved jo aldrig.

Hej

jeg vil grne vide om det (NOS) fra morfars.dk virke, og hvor det skal side henne ad på bilen

Hvis det er en Qd bil kan du tune den med dette her print
Soegaard
Ja , hvis i ikke kan svare så lad da for censored.gif vær , det gælder ikke bare om at
lave indlæg det gælder om at hjælpe hindanden,
prøv, f.eks at sende en mail tol moffe, eller spørg HF eller en anden RC "gud"

M.v.H.

//Ss
Chriller
QUOTE (Soegaard @ 9. Dec 2005, 15:34)
Ja , hvis i ikke kan svare så lad da for  censored.gif  vær , det gælder ikke bare om at

M.v.H.

//Ss
*

ja du har jo ret i det meste men hvornår er redaktørene blevet til guder? wink.gif

det må være nok med lidt respekt ik' huh.gif
highrider
det er rigtigt nok at dem der hedder nos er til rt men der er nogle andre kondensatore der er til qd LINK
highrider
sååh ik koks på ham man
anders
de virker også til qd biler som de virker til rt.... men det er rigtigt at men nok ikke ville kunne mærke effekten af dem..
highrider
jooh dem til qd kan du godt de giver mere acceleration og virker som et boost til battet
Mads pedersen
QUOTE (highrider @ 9. Dec 2005, 19:25)
det er rigtigt nok at dem der hedder nos er til rt men der er nogle andre kondensatore der er til qd LINK
*

Highrider- du er da helt forkert på den.. dem du linker til Skal loddes på en fartregulator.. Og der sidder jo kun et print på en QD..
Det eneste tun du kan få til din qd er JAAB eller et nyt print..
Mads pedersen
QUOTE (Soegaard @ 9. Dec 2005, 16:34)
Ja , hvis i ikke kan svare så lad da for  censored.gif  vær , det gælder ikke bare om at

M.v.H.

//Ss
*

Hvad mener du med at "jeg " ikke kan svare.. Synes da at det gik fint nok.. Men prøv lige at stop det der med at HF eller redaktørerne er guder.. De er jo ligesom os andre, HF er bare godt til at style..
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2018 Invision Power Services, Inc.