Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Links til guides
RCinfo.dk Forum > Alt det andet > Gamle emner > QD-Racer Diverse
KagePusher
Jeg er rimelig nu her på forumet, og det her er min første post (WOHOOO notworthy.gif ) nå men her er et link til en guide jeg har fundet på nettet.

Den er rimelig omfattende og handler om den svære kunst at male karosser.

http://www.cptnet.com/ken/faq.html (engelsk)

Ja i må undskylde hvis det her er en repost, jeg har ikke fået tjekket forumet helt igennem.
Get-my-wheel
jeg er ik helt sikker på du må reklamere med det på moffes hjemme side !
erik
fed side, tak for den... tak!
erik
undskyld doppelt post.

get-my-wheel---> vis du har læst reglerne ville du vide at det er forbudt at gætte sig frem, så du har lige lavet et brud på reglerne...
RasmusDS
QUOTE (Get-my-wheel @ 18. Aug 2005, 20:52)
jeg er ik helt sikker på du må reklamere med det på moffes hjemme side !
*

Det er jo ikke en egentlig reklame, men en henvisning til en guide, så jeg ser ikke nogen problemer i det... smile.gif
HI-TOWER
Lad nu os bestemme det.
Det er jo os der har "ØKSEN" ho ho ho ho
Tyller
Det kunne være at i skulle præcisere hvad "Ingen reklamer" skal betyde i dette forum, jeg syntes at den måske kunne formuleres bedre.

At folk linker til andre sites med f.eks dele og stumper til modeller moffe ikke har, burde ikke være et problem, ej heller links til f.eks guides, som nu i denne tråd
HI-TOWER
Vi har ikke gjort noget ved dette indlæg.

Tænk på RCINFO som en butik.
Det du ikke må reklamerer for, er det samme som man, ikke råber op i en andens butik.
Det er ret simpelt ikke ?
At linke til en guide hvor der males er jo ok.
Brug fornuften, vi skla nok påpege det.

Det samme gælder jo også dem der ikke skriver andet end:
"PM mig så skaffer jeg det"
eller
"må ikke skrive det, send mig en PM"

Det ses som at stå i moffes butik,
og se en der står og snakker med sælgeren om en del der ikke er på lager, og man så går hen og prikker ham på skuldren og siger bag sælgers ryg "jeg kan også skafe det"

Dette ER mopffes FORUM og han bestemmer HER!
sådan er det og der må jio være en grund til der er så mange medlemmer og indlæg, for ikke at glemme de "hits" siden har dagligt, det er der ikke mange der kan "stikke" tro mig!
RasmusDS
Hehe, HT genåbner en tråd et år efter sidste post...
HI-TOWER
HE HE hvad sketer der lige der ??
og hvordan kunne det ske ?
Fatter hat. men kom til munkebo og jeg gir en kvaje IS
RasmusDS
Ok, bare hold den på køl til mig...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2018 Invision Power Services, Inc.