Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Hjælp
RCinfo.dk Forum > Alt det andet > Gamle emner > QD-Racer Diverse
Mojne
Hej.
Nogen der kan fortælle mig hvilken motor jeg kan sætte i min QD-Racer , som er en Porsche 911 gt3 ?

Havde tænkt på den her : http://www.morfars.dk/rc/motor-dark-p-1196.html

Men ved ikke om den passer eller om batteriet kan trække den?
Håber der er nogen der kan hjælpe biggrin.gif biggrin.gif

Kasper
rosenaa
Er ikke sikker på om det er en "JunDi QD" eller en "Gammel QD" du har - men på JunDi´en skulle der ikke være nogen problemer, str. ( diameteren ) er stort set ens, på de forskellige "QD motorer" længden kan variere, men der er plads til den - Skal det gå rigtig stærkt, skal du enten "tage plomben" eller montere et Jaab tun også, evt. begge dele - men så bliver det vildt laugh.gif - strømmen skulle ikke være noget problem, bortset fra at du reducere køretiden, fordi de motorer æder noget mere strøm.
Hvis ikke "guiden" til "Plomben" og "Jaab tun" virker på sitet, så har jeg dem liggende, + et utal af reservedele til JunDi racere hvis der skulle være noget du manglede.
De "gamle QDere" med hård karosse, mener jeg også du kan skifte motorer på uden de store problemer, men er ikke sikker på hvor meget du kan tune dem ( kan ikke huske det, rolleyes.gif )
Curt.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2018 Invision Power Services, Inc.