> Dansk manual til Speed Profi 40R
 
Reply to this topicStart new topic
post 11. Dec 2006, 11:28
Post #1
Mads4200
Graupner’s Speed Profi 40R

Kære Kunde.
Tak for din beslutning af at købe denne fartregulator. Det er et højt ydende produkt med den nyeste teknologi.
Brug lige 2 minutter på at læse instruktionerne ugennem før du bruger din nye fartregulator, da det skulle forsikre at du kan udnytte den fuldt ud og undgå fejl.

Specifikationer:-Frem, bak og bremse (ABS)
-Auto set-up
-Bakfunktion med forsinkelse
-Sikring mod overophedning
-Størrelse: 42 x 38 x 16 mm
-Input (v): 6-10 celler
-Belastning: 40A
-Peak belastning: 200A
-Motorgrænse: 12 Turns*
-Vægt: 65g
-Manual på dansk, engelsk, tysk og fransk

*Fabriksspecifikation

Sikkerhedsnotater:
• Ikke legetøj. Ikke passene for børn under 14 år.
• Læs brugsanvisningen grundigt igennem før brug.
• Kun for batteridrevet fjernbetjent legetøj. Ingen anden brug er tilladt.
• Brug mellem 4-10 celler. Aldrig mere end 10!
• Kør aldrig batteriet helt fladt, for ellers kommer der ikke nok strøm til modtageren og det kan skade den.
• Lav aldrig om på fartregulatoren om selv. Få altid en ekspert til at kigge på den!
• Fartregulatoren skal altid have mindre turns-grænse end motoren er på.
• Brug aldrig din fartregulator omkring vand eller skidt, eller noget som kan ødelægge den.
• Motorer med propeller skal behandles med stor forsigtighed, da propellerne kan lave stor skade.
• Tag batteriet fra legetøjet når batteriet skal lades op.
• Tænd ikke for fartregulatoren før at den er sat i modtageren og kontrollen er tændt.
• Kig altid din bil/båd/helikopter/osv. igennem før du kører.
• Ansvar: Vi hos Graupner har ingen kontrol over hvordan du installerer, bruger og behandler dette produkt. Vi kan heller ikke checke at du har læst dette, derfor tager vi ikke ansvar for forkert installering/brug. Fordi vi ingen kontrol har over installationen har over installationen eller brugen af vores produkt, kan vi ikke stilles til ansvar for ødelæggelse af vores produkt.

Montering:
Det er meget vigtigt at finde det bedst mulige sted, med maksimal luftkøling til din fartregulator.
Sæt dobbeltklæbende tape i bunden af fartregulatoren og sæt den fast.

Tænd/sluk knap:Kan monteres hvor det passer, med fx dobbeltklæbende tape.

Montering af modtager:
For at undgå forstyrrelser i forbindelsen monter da modtager så langt fra motor, servo og batteri som muligt. Antennen skal helst løbe i den mest mulige direkte linie ud af bilen.

Sikring mod overophedning:
Hvis en motor kører fartregulatoren for varm, slår den automatisk fra indtil den er på en sikker temperatur.

Gør dig klar til at komme ud og køre:
Sæt servo i modtager, sæt trim i neutral på kontrollen og sæt fartregulatoren i modtageren. Vær sikker på at fartregulatoren er slukket før at du sætter batteriet til. Tænd for kontrollen og så fartregulatoren.


1. Sæt gaspinden i bakgear og skift til neutral position. Grøn lampe lyser og neutral er gemt.
2. Giv fuld gas. Rød lampe lyser og fuld gas er gemt.
3. Bak/brems. Rød lampe lyser. Bak/brems er gemt.
4. Sæt pinden i neutral.
Attached thumbnail(s)
Attached Image
 


Level1
*

Group: Medlem
Posts: 27
Joined: 30-June 06
Member No.: 6478



Go to the top of the page
 
+Quote Post

post 11. Dec 2006, 13:09
Post #2
HI-TOWER
hvad med at få den programeringsmode?
Er der ikke noget om det ?


--------------------
Tænd din Sender
Tænd din bil
Ellers blir du helt til GRIN!
Æ GARAGE DO!


Redaktør
*******

Group: Chefredaktør
Posts: 2525
Joined: 27-March 04
From: Munkebo
Member No.: 4



Go to the top of the page
 
+Quote Post


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



Skin designed by IPBForumSkins.com
Lo-Fi Version Time is now: 17. July 2018 - 03:00