> Spam, Hvad, hvorfor osv.
3 Pages V  < 1 2 3  
Reply to this topicStart new topic
post 9. Dec 2006, 23:41
Post #21
Bettebror
Vi har fået det gratis, og hvis man har muligheden for at få det gratis, eller for få penge ville jeg klart have McAfee end 4 forskellige programmer..

--------------------
//BetteBror - Sidelæns er vejen frem!

Carporten

Lean, mean drift-machine

(\__/)
(='.'=)This is mr.Bunny.
(")_(")Copy and paste mr.Bunny into your signature to help him gain world domination.

Messenger : zeus_skov@hotmail.com - misbrug den nu ikke!

Level6

Group: Medlem
From: Nykøbing Mors
Member No.: 5942

Go to the top of the page

+Quote Post

post 10. Dec 2006, 02:16
Post #22
rosenaa
Det kan godt være, at et godt virusprogram koster - men dyrt ? Alt er relativt, er det "billigere" at skaffe en ny harddisk, i værste fald en ny pc´er - tror jeg ikke, - - Har selv haft en del forskellige "gratis programmer" med stor skade til følge ( på min gamle com ) kører nu med Norton fuld installationspakke ( ikke at forveksle med TDC´s Norman, for dyr og besværlig ) og har ikke haft nogen problemer de sidste 2 år, - men et billigere program kan da bruges, hvis man bruger hjernen samtidigt, lader være med at trykke på "mærkelige links", lader være med at sige ja til hvadsom helst, ikke åbner vedhæftede filer i sin mail hvis ikke man er 100% sikker på, hvad det er, jeg bruger selv blokering til vedhæftede filer, så generelt brug jeres sunde fornuft, det vil være en stor hjælp men ingen garanti, naturligvis.
Og lad os så håbe, at det spam problem på vores site er slut.
Curt.

--------------------
I may be getting older,
but i refuse to, Grow up !
Curt Rosenaa
cam.design@get2net.dk

Level6

Group: Senior medlem
From: Sæby/Roskilde
Member No.: 615

+Quote Post

post 10. Dec 2006, 08:28
Post #23
steffen A
Kloge ord fra Rosenaa. thumbup1.gif

Personligt 'kører' jeg selv med Avast, som virker helt kanon - indtil videre kun gratis versionen. Har også AVG, men det er No Go, hvis man bliver angrebet!
Fik i sommers virus, og på det tidspunkt kørte jeg kun med AVG, og det hjalp Ikke meget - som gratis program. Så jeg søgte lige info på diverse computer fora's etc, og fandt flere steder at Avast skulle være rigtig godt program - så det hentede jeg. Da det var installeret skulle jeg lige genstarte, men derefter gennemsøgte den HELE computeren for virus, og slettede dem self - inden den startede selve computeren op. Tog sin tid, men så var lortet altså også fjernet. Avast kan anbefales! thumbup1.gif

--------------------
Mvh Steffen Andreasen
When the road ends, the fun begins!

Garagen:
- Familie foto
- Team Associated RC10 T2 Factory Team *NEW*
- Team Associated RC10 T4 Factory Team
- Team Associated RC10 TC4 Team
- 1:18 FMH Hobby Stadium Truck
- Tamiya Gravel Hound DF-02 (Solgt!)
- HBX Audi A4 DTM
- QD PT BMW M3 GT

Level6

From: Nordjylland--> Kongerslev
Member No.: 2083

+Quote Post

post 10. Dec 2006, 10:20
Post #24
Niklas" Rc
Bruger selv Panda Antivirus, det har virket upåklageligt indtil videre.
Vi fik det anbefalet ude i computerbiksen, købte det og den anbefaling har i den grad holdt stik.

--------------------
Why drink and drive when you can drift and slide!

Level6

From: Krejbjerg 10km. fra skive
Member No.: 2314

+Quote Post

post 16. Dec 2006, 15:15
Post #25
maiaiag
mp_3, man kan tit bare få det af sin arbejdsplads, hvis man bruger computeren meget til sit arbejde. godt og gratis laugh.gif .
ej, men AVG Free dækker slet ikke en familecomputers behov for antivirus. heller betale 200kr for et virusprogram som kan beskytte en, end at skulle formatere computeren en gang hver 4 måned... bare min erfaring.

--------------------
//Maiaiag
Aka. Nithel

"Drifting is an art. It takes skill, experience and physicaly strength to perform.
As far as i know..."

http://nithel.mymusic.dk/

Level5

From: Jylland, Djursland, Glesborg
Member No.: 5259

+Quote Post

post 9. Jan 2007, 01:10
Post #26
Andreasen
Man kan også "bare" køre med et OS som windows 2000 eller en Linux Disto. Jeg har kørt med Windows 2000 siden det udkom i efteråret 1999. Og jeg har aldrig haft en virus. Selvfølgelig klikker jeg heller ikke bare på alle de links folk sender til mig over msn. Det koster trods alt intet at tænke lidt selv.
Jeg kører hverken med firewall eller antivirusscanner. Det er spild af ressourser fr PCens side og selvfølgelig også spild af penge. Det eneste jeg bruger til at fjerne uønskede ting fra min pc er Spybot som fjerner ting som keylogger (som ikke virker i windows 2000 biggrin.gif ) og en masse andet spyware.

Tænk på at 95% af alt det spyware er udviklet til Windows XP så alle dem der kører andre OS slipper rimelig let biggrin.gif

Level1
*

Member No.: 7279

+Quote Post

post 9. Jan 2007, 10:58
Post #27
Highflyer
ELLER man kan droppe et gammelt emne, for hovedårsagen til vores forum er blevet opdateret (i gang med) er at vi nu har et opdateret sikkerhedssystem.

Og snakken om personlig beskyttelse og virusprogrammer er i virkeligheden Off Topic her.

--------------------
Skraber den ikke på jorden, så er den ikke lav nok!

Redaktør

Group: Redaktør
From: Århus
Member No.: 8

+Quote Post

3 Pages V  < 1 2 3
Reply to this topicStart new topic
2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

Skin designed by IPBForumSkins.com
Lo-Fi Version Time is now: 23. January 2018 - 01:16