> Hvilken micro heli er bedst

Reply to this topicStart new topic
post 12. Oct 2007, 21:17
Post #1
mkman
Hej

Jeg så moffe i TV avisen for et par dage siden hvor de bla. fløj med PicooZ - den var bare for fed. Nu har jeg så set at moffe også har Gyrotor Micro heli der er 100 kr. dyrer. Nu til mit spøgrsmål:

Jeg skal helt klart have en af dem - men hvilken???

Hvilken flyver bedst, hvilken er sjovest, kan man få reservedele til dem begge, og hvad får man for de ekstra 100 kr???

Glæder mig til at høre fra jer

Mvh
mkman

Level1
*

Group: Medlem
Member No.: 7374

Go to the top of the page

+Quote Post

post 5. Nov 2007, 12:03
Post #2
lass
QUOTE (mkman @ 12. Oct 2007, 21:17) *
Hej

Jeg så moffe i TV avisen for et par dage siden hvor de bla. fløj med PicooZ - den var bare for fed. Nu har jeg så set at moffe også har Gyrotor Micro heli der er 100 kr. dyrer. Nu til mit spøgrsmål:

Jeg skal helt klart have en af dem - men hvilken???

Hvilken flyver bedst, hvilken er sjovest, kan man få reservedele til dem begge, og hvad får man for de ekstra 100 kr???

Glæder mig til at høre fra jer

Mvh
mkman

Level1
*

Member No.: 8284

+Quote Post

post 5. Nov 2007, 12:23
Post #3
lass
jeg har da prøvet Sky Challenceren med to heli's.. Hold dig fra det.
Det flyver kun op og ned og rund om sig selv.

Det gælder alt hvad du kan få med to kanaler. glæm det..
Sørg for at få minimum noget 3 kannals.

Ellers kan du ikke flyve frit ..

vh lass

Level1
*

Member No.: 8284

+Quote Post

post 5. Nov 2007, 13:04
Post #4
Highflyer
Jeg er dig uenig Lass

Da vi var i Herning sidste weekend til Biler For Alle var jeg nødt til at kidnappe en PicooZ tilbage til sommerhuset så jeg kunne lege med den hele aftenen.

Det er rigtigt hvad lasse siger, at du med kun 2 kanaler ikke har fri bevægelighed. men med en picooZ er det helt ligemeget, bare det at holde den jævn og flyve lidt frem og tilbage i stuen er herre griner, og så til 250 kr. Genialt!

Fordelen er, dels at den er så billig det ikke ødelægger ens budget, den er så lille at du kan bruge den indenfor, selv i den mindste lejlighed, og den er så holdbar at er det ved at gå galt, slipper du bare alt og den falder ned uden at der sker den det mindste

Problemet med 3-kanals helikoptere er at de bliver meget skrøbelige, og som regel for store til at bruge indendørs med mindre man har en gymnastiksal til rådighed.

Derfor skal man heller ikke sammenligne de to typer helikopter!

-jeg erfarede forøvrigt i herning, at smider man noget vægt i fronten på PicooZ'en så flyver den faktisk den retning som snuden peger. Og med det monteret kan man sagtens flyve "rundt" med den, og få en masse sjov ud fa det.

PicooZ holder 100 smile.gif

--------------------
Skraber den ikke på jorden, så er den ikke lav nok!

Redaktør

Group: Redaktør
From: Århus
Member No.: 8

+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

Skin designed by IPBForumSkins.com
Lo-Fi Version Time is now: 23. January 2018 - 17:18