> RTR Super Nitro - Stempel, Træksnor sidder fast!

Reply to this topicStart new topic
post 31. Aug 2008, 17:53
Post #1
DP2008
Hej Forum,

Jeg har lige anskaffet mig en NTR Super Nitro Buggy. Det er min første Nitro bil og jeg er helt NY i det her.
Har prøvet at indstille den men dte er vist ikke lykkes mig så godt igen! Når den starter så er der fuld fart på så jeg ved den ikke står korrekt.

Idag var jeg ude og køre for første gang og kørte i 5 minutter, kan høre tomgangen er alt for høj og lige pluselig stoppede den. Nu kan jeg ikke trække i startsnoren, så jeg tro at stemplet har sat sig!!!

Er dette normalt noget der kan ske nu når bilen er helt ny og hvad skal jeg stille op. Har givet 1.000,- for den på nettet så vil ikke ofre alt for mange penge på den m.h.p nye dele.

Håber nogen kan give mig et svar lidt klogere :-)

Level1
*

Group: Medlem
Member No.: 8755

Go to the top of the page

+Quote Post

post 2. Sep 2008, 23:26
Post #2
HI-TOWER
kan du dreje koblingsklokken ? med mange RPM sker det tit man brænder den sammen.
Ellers kan du gi den 5 min føntørren og prøve at lirke stemplet tilbage med en skruetrækker op på svinghjulet nede fra, så kan du forsigtig! få den løsnet, hvis ikke der er andet galt.

--------------------
Tænd din Sender
Tænd din bil
Ellers blir du helt til GRIN!
Æ GARAGE DO!

Redaktør

Group: Chefredaktør
From: Munkebo
Member No.: 4

+Quote Post

post 23. Sep 2008, 13:35
Post #3
Soerensen
Er det en buggy eller onroad? Tilkørte du den? Rørte du ved skruerne? Kan du trille den på jorden?

Level1
*

Group: Medlem
Member No.: 8778

+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

Skin designed by IPBForumSkins.com
Lo-Fi Version Time is now: 23. January 2018 - 11:14