![]() |
![]() |
![]() ![]() |
ICT kunne være din løsning, -eller en større ESC og så en af drift-motorerne! -de har masser af TORQUE - og det er der vi gerne vil have på vores drifter...
-------------------- Skraber den ikke på jorden, så er den ikke lav nok! |
|
![]() Redaktør ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Redaktør Posts: 2301 Joined: 29-March 04 From: Århus Member No.: 8 ![]() |
|
|
NEJ! ikke mere Moffes drift kit, det er sjovt nok i en halv time, men nu vil jeg have mere realistiske drifts!
|
|
Level2 ![]() ![]() Group: Medlem Posts: 53 Joined: 14-October 05 Member No.: 5132 ![]() |
|
|
Med standard er det nu meget RC realistisk. Når man tænker på de ikke afviger SÅ meget fra de PVC-hjul de fleste japanere kører med.
Og det hele afhænger jo af hvem der kører, for du kan få den til at slå for meget uanset hvilke hjul du har på. -du kan sagtens gøre det realistisk med moffes driftkit, og hvis alt du har prøvet er en halv time før du konkluderede du var for god til den type hjul, syntes jeg ikke din respons på produktet er velbegrundet. Jeg kører med HPI driftkit på min HiMoto nu, og det er mere "realistisk" hvis du dermed mener at man konstant svæver mellem liv og død fordi std. esc og motor er ved at brænde af over de kræfter man tvinger den til at yde. Så der skal noget graupner og drift-motor på i stedet, før man kan få noget ordentligt ud af de dæk. de kræver NOGET mere power end man lige går og tror. -------------------- Skraber den ikke på jorden, så er den ikke lav nok! |
|
![]() Redaktør ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Redaktør Posts: 2301 Joined: 29-March 04 From: Århus Member No.: 8 ![]() |
|
|
![]() ![]() |
Skin designed by IPBForumSkins.com | ||
Lo-Fi Version | Time is now: 23. April 2018 - 00:38 |