> Guide til HBX Drift bil!, Drifter erfaringer søges :)
4 Pages V  < 1 2 3 4 >  
Reply to this topicStart new topic
post 16. Jun 2006, 08:06
Post #11
Ællingen
Hvad med opsætning af undervogn til drift (støddæmper osv.)

Jeg kører med HPI drift dæk og Gran Prix Stock, men mangler power! er ICT stock løsningen for mig ?

Forresten tag ind og se Tokoy drift! Fin film biggrin.gif

Level2
**

Group: Medlem
Member No.: 5132

Go to the top of the page

+Quote Post

post 16. Jun 2006, 09:48
Post #12
Highflyer
ICT kunne være din løsning, -eller en større ESC og så en af drift-motorerne! -de har masser af TORQUE - og det er der vi gerne vil have på vores drifter...

--------------------
Skraber den ikke på jorden, så er den ikke lav nok!

Redaktør

Group: Redaktør
From: Århus
Member No.: 8

+Quote Post

post 16. Jun 2006, 10:09
Post #13
Ash
QUOTE (Ællingen @ 16. Jun 2006, 09:06)
Hvad med opsætning af undervogn til drift (støddæmper osv.)

Jeg kører med HPI drift dæk og Gran Prix Stock, men mangler power! er ICT stock løsningen for mig ?

Forresten tag ind og se Tokoy drift! Fin film  biggrin.gif
*

Opsætning af undervogn til drift er jo en smagssag. Men jeg kan sige jeg kører med 3grads toe-in på baghjulene og 1 grad i fronten samt 2 graders camber hele vejen rundt. Også med meget hårde støddæmpere.

Og jeg vil som Highflyer skriver ofre penge på en drift machine motor hvis du mangler power til at smide dine hjul rundt. ellers kan du jo smide morfars egne driftdæk på da de ikke kræver så meget torque (vridningsmoment) fra din motor

/Ash

--------------------
Medlem af danmarks Drift-elite.

Garagen

Level6

From: Sønderborg
Member No.: 1832

+Quote Post

post 16. Jun 2006, 11:45
Post #14
Ællingen
Vil jeg kunne burge:

Camper sæt og bedre Støddæmperer til min HBX til drift eller betyder dette intet?

Hvad med vægt klodser bagi, sådan den bliver tung på bagenden, vil dette kunne hjælpe til drift?

Level2
**

+Quote Post

post 16. Jun 2006, 16:37
Post #15
Ash
QUOTE (Ællingen @ 16. Jun 2006, 12:45)
Vil jeg kunne burge:

Camper sæt og bedre Støddæmperer til min HBX til drift eller betyder dette intet?

Hvad med vægt klodser bagi, sådan den bliver tung på bagenden, vil dette kunne hjælpe til drift?
*

Camber vil hjælpe lidt. Men igen så kan den jo drifte ud af kassen. så der er ikke grund til at købe en masse ekstra. støddæmpere er altid et must.

Og lad være med at smide ekstra vægt i bilen. Det er dumt og giver intet på en rc-bil. og heller ikke rigtigt noget på en 1:1 bil. Den får en tung røv og mere vejgreb i røven. og det er jo ikke det vi vil have biggrin.gif (ikke for sjov at professionelle driftere kører i maskiner med carbon overalt.)

/Ash

--------------------
Medlem af danmarks Drift-elite.

Garagen

Level6

From: Sønderborg
Member No.: 1832

+Quote Post

post 19. Jun 2006, 14:20
Post #16
anders
Da jeg kørte beast (sålænge den holdte dry.gif ) kørte jeg med 0 camper og 0 toe in på forhjulene og 1 toe in på baghjulene, og ca. 4 m frihøjde og mellem hårde støddæmpere.. men sætter du moffes drift dæk på en 100% std. HBX så drifter den fint..

--------------------

Funktion kommer i første række..
Det er lige meget om du har en hbx eller en pro4, det er hvordan du kører den..

Level6

From: Fyn - Odense
Member No.: 19

+Quote Post

post 19. Jun 2006, 22:11
Post #17
Ællingen
NEJ! ikke mere Moffes drift kit, det er sjovt nok i en halv time, men nu vil jeg have mere realistiske drifts!

Level2
**

+Quote Post

post 19. Jun 2006, 22:44
Post #18
Highflyer
Med standard er det nu meget RC realistisk. Når man tænker på de ikke afviger SÅ meget fra de PVC-hjul de fleste japanere kører med.

Og det hele afhænger jo af hvem der kører, for du kan få den til at slå for meget uanset hvilke hjul du har på. -du kan sagtens gøre det realistisk med moffes driftkit, og hvis alt du har prøvet er en halv time før du konkluderede du var for god til den type hjul, syntes jeg ikke din respons på produktet er velbegrundet.

Jeg kører med HPI driftkit på min HiMoto nu, og det er mere "realistisk" hvis du dermed mener at man konstant svæver mellem liv og død fordi std. esc og motor er ved at brænde af over de kræfter man tvinger den til at yde. Så der skal noget graupner og drift-motor på i stedet, før man kan få noget ordentligt ud af de dæk. de kræver NOGET mere power end man lige går og tror.

--------------------
Skraber den ikke på jorden, så er den ikke lav nok!

Redaktør

Group: Redaktør
From: Århus
Member No.: 8

+Quote Post

post 20. Jun 2006, 08:06
Post #19
Ællingen
Jeg har brugt en del timer med moffe's drift kit, og jo det er okay til priser med std. HBX, men er træt af at stille spørgsmål, hvor folk ikke læser hele tråden, og bare synes de vil svare.

Jeg vil bare videre med drift!

og tak for alle de gode svar der også er kommet smile.gif

Level2
**

+Quote Post

post 20. Jun 2006, 08:29
Post #20
superstock
hvis du vil drifte så hårdt så er mit råd: ny bil med holdbare gear no limit esc 10turns motor hård affjedring hurtig servo stort batteri hpi drift dæk og en masse træning og tolmodighed

--------------------
msn: rallybilen16@hotmail.com.

hej er flyttet til hobro så vis nogen fra hobro og omegen vil køre så smid en pm eller add mig på msn :D jeg har en mellem stor sand grav mig og en ven bruger til crawling sig ti hvis du vil være med

Level4

From: mygdal
Member No.: 5288

+Quote Post

4 Pages V  < 1 2 3 4 >
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

Skin designed by IPBForumSkins.com
Lo-Fi Version Time is now: 22. July 2018 - 11:49