> Anmeldelse af Xmod racer.

Closed TopicStart new topic
post 12. Jan 2005, 17:47
Post #1
[Nick]
Jeg har testet en xmod og jeg skriver lige et par ord om den.
Det er rigtig fedt den kommer i en plast kuffert, som man kan bruge til at opbevare den i, men jeg pakkede den så op og begyndte.
Det startede med at jeg skulle have hjulboltene på, da den jo ikke er samlet fra starten.
Jeg måtte bruge mindst 6 min for at få dem på, så dårlig passede de.
Da det var gjort skulle jeg samle resten af karossen, det vil sige for og bag kofanger, motorhjelm, side skørt og side spejle. det gik ganske nemt, og det var fint der fulgte en lille skruetrækker med.
Så satte jeg dækkene på fælgene, og de passede mildest talt af H til, de sad ikke rigtigt på fælgen og var vildt skæve.
Jeg satte karossen på den lidt billigt udseende undervogn, jeg syntes dog af systemet hvor man sætter karossen fast ved er meget smart.
Det er lige som fronten på en mini-z men bagenden er der en clips som går gemmen undervognen og klikker fast, og man skal så clikke den tilbage for at få den af.
Da batterierne (ikke medfølgende) var ladt op, skulle jeg ud og rulle en tur med den, den er meget besværlig af stille ind så den kommer til at køre lige, jeg tror at den har noget med at dækkene sidder så skævt på.
Jeg er en smule skuffet over at styretøjer ikke er trinløst, men der imod har 12-16 trin, det vil sige 6-8 positioner til hver side.
Det gør at den ikke køre så jævnt, og ud over det har den en kæmpe vende radius.
En ting der dog er meget fedt er at man kan få sin Xmod til at blive 4WD, jeg har dog ikke prøvet 4WD moddet, så det kan jeg ikke udtale mig om, men idéen er fin nok.
Karosse er okay flot lavet, ikke på højde med MINI-Z men dog stadig fint nok, det fede ved karossen er at, man jo kan købe komplet stylingssæt til den, og det giver et par point i min bog.
Et minus er at ruderne ikke kan tages ud, de er bare malet på, det lidt synd.
Fjernbetjeningen er en smule billig at se på, den kan dog foldes sammen, og det er jo meget smart, men jeg syntes at indstillings muligheder er lidt ringe.

Men alt i alt, er det ikke en bil jeg vil anbefale, når der på markedet jo er biler som mini-z og IWave, som er langt bedre køremæssig og kvalitetsmæssig.
Så vil du have en bil der køre godt og er højt oppe kvalitetsmæssigt så køb en mini-z eller en IWave.
Men er man derimod til styling og mange forskellige modeller og stylings muligheder, så er den en Xmod du skal have fat i.

Forhør dig hos morfars.dk hvis du er interesseret i en Xmod, de kan muligvis skaffe en hjem.

--------------------

Level4

Group: Senior medlem
From: Helsingør by..
Member No.: 5

Go to the top of the page

+Quote Post

Closed TopicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

Skin designed by IPBForumSkins.com
Lo-Fi Version Time is now: 23. April 2018 - 00:50