> Noob Spørgsmål om ellert, Tamiya TB02

Reply to this topicStart new topic
post 8. Sep 2008, 16:16
Post #1
TheHenrik
Da jeg er vandt til Nitro, er el ikke min stærke side.

Jeg faldt over denne nærmest spritnye (Brugte) TB02 for ingen penge, jeg fik en R-540 Stock motor med samt nyt spurhjul o.s.v
Spørgsmålet er bare, kan dette karos tåle mere end de 50km/t jeg med lidt held kan få ud af stock motoren w00t.gif ? Eller er styreegenskaberne tilpasset disse hastigheder.

Level1
*

Group: Medlem
Member No.: 8761

Go to the top of the page

+Quote Post

post 10. Sep 2008, 23:16
Post #2
RasmusDS
QUOTE (TheHenrik @ 8. Sep 2008, 17:16) *

Jeg faldt over denne nærmest spritnye (Brugte) TB02 for ingen penge, jeg fik en R-540 Stock motor med samt nyt spurhjul o.s.v
Spørgsmålet er bare, kan dette karos tåle mere end de 50km/t jeg med lidt held kan få ud af stock motoren w00t.gif ? Eller er styreegenskaberne tilpasset disse hastigheder.

Hvilken karosse? De fleste karosser er ligeglade med hvor hurtigt du kører, sålænge du ikke kører i noget...
Hvis du snakker om chassiset, er det en helt anden sag... For det første kræver det vist mere end en smule held at få den op på 59km/t... Men umiddelbart skulle det gerne kunne holde til det...
Men om den bliver let at styre tvivler jeg på... Nu skriver du jo ikke noget om, hvorvidt der er oliedæmpere på, eller noget som helst...

--------------------
RasmusDS
Nu uden hund...

Level4

From: Westjylland
Member No.: 2306

+Quote Post

post 13. Sep 2008, 18:41
Post #3
TheHenrik
QUOTE (RasmusDS @ 11. Sep 2008, 00:16) *
QUOTE (TheHenrik @ 8. Sep 2008, 17:16) *

Hvilken karosse? De fleste karosser er ligeglade med hvor hurtigt du kører, sålænge du ikke kører i noget...
Hvis du snakker om chassiset, er det en helt anden sag... For det første kræver det vist mere end en smule held at få den op på 59km/t... Men umiddelbart skulle det gerne kunne holde til det...
Men om den bliver let at styre tvivler jeg på... Nu skriver du jo ikke noget om, hvorvidt der er oliedæmpere på, eller noget som helst...

Sorry, min fejl, læste vist ikke hvad jeg selv skrev.

Der er kun tale om "luft" dæmpere, men jeg havde nu heller ikke regnet med det store til den pris.
Hvilket af Tamiya's chassies kan anbefales, hvis det skal holde til hastigheder på +70?

Level1
*

Member No.: 8761

+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

Skin designed by IPBForumSkins.com
Lo-Fi Version Time is now: 23. January 2018 - 23:05