> Køretid med HBX kun 5 min.?, Min Helt nye HBX bil kan kun køre i max. 5 min.

Reply to this topicStart new topic
post 14. Jun 2008, 17:18
Post #1
Thomas - nicerid...
Jeg har lige købt en HBX evo. thumbup1.gif
Jeg kan max. køre 5 min. med standard batteri... lidt øv når man venter 4 timer på at det lader op. thumbdown.gif
Jeg har læst her på siden inden jeg købte bilen, at den skulle kunne køre omkring 15 min. og nogle enda op til 30 min.

Er der andre end mig der har det problem.?

Thomas

Level1
*

Group: Medlem
Member No.: 8652

Go to the top of the page

+Quote Post

post 15. Jun 2008, 08:16
Post #2
HI-TOWER
De 30 min opnås ved drift og med 3300mA og bemærk det er OP-Til altså afhengig af hvor røddent du kører.
MEn den lader der er med bilerne er en WALL-PLUG lader og de er ikke så gode som Performence lader 1,8 den lader det 4 gange hurtigere og batteriet bliver ladet bedre så du får mere power og mere køretid.
så invester i den det vil du ikke fortryde!
http://www.morfars.dk/rc/performance-charger-p-3062.html

--------------------
Tænd din Sender
Tænd din bil
Ellers blir du helt til GRIN!
Æ GARAGE DO!

Redaktør

Group: Chefredaktør
From: Munkebo
Member No.: 4

+Quote Post

post 15. Jun 2008, 17:50
Post #3
Thomas - nicerid...
QUOTE (HI-TOWER @ 15. Jun 2008, 09:16) *
De 30 min opnås ved drift og med 3300mA og bemærk det er OP-Til altså afhengig af hvor røddent du kører.
MEn den lader der er med bilerne er en WALL-PLUG lader og de er ikke så gode som Performence lader 1,8 den lader det 4 gange hurtigere og batteriet bliver ladet bedre så du får mere power og mere køretid.
så invester i den det vil du ikke fortryde!
http://www.morfars.dk/rc/performance-charger-p-3062.html

Så synes jeg da at guiden burde ændres så der står køretid ca. 5 min. og længere tid hvis du kører langsomt, der står køretid 10-15 min. min kører kun halvdelen hvis man ser på 10 min. eller en tredjedel hvis man ser på de 15 min. thumbdown.gif

Jeg tror de fleste der køber en RC bil, køber den for at køre røddent med den.

Jeg købte jo bilen i den tro at man kan køre 10-15 min. Så jeg er meget skuffet. thumbdown.gif

Level1
*

Member No.: 8652

+Quote Post

post 24. Jul 2008, 19:48
Post #4
niick
Min bror har også købt en HBX idag, den kører heller ikke længere end 5 min af gangen, og vi købte endda og 1.8 chargeren med fra start (ikke deluxepakken, dvs ikke batteriet oveni).

Level1
*

Member No.: 8714

+Quote Post

post 25. Sep 2008, 22:05
Post #5
zipherbug
QUOTE (niick @ 24. Jul 2008, 20:48) *
Min bror har også købt en HBX idag, den kører heller ikke længere end 5 min af gangen, og vi købte endda og 1.8 chargeren med fra start (ikke deluxepakken, dvs ikke batteriet oveni).

Man må altid forvente at med standard batteriet ikke holder til det vilde, og der er ikke alle der køber en RC bil for at køre råddent. Desuden performer standard batteriet ikke altid optimalt før det har været ladet og brugt nogle gange.

Med et 3300 mAh og en hurtiglader kommer du til at køre længere og der er mere kraft til motoren, det kan bestemt anbefales.

Sådan er det nu engang med RC biler.

ZB smile.gif

Level1
*

Member No.: 8776

+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

Skin designed by IPBForumSkins.com
Lo-Fi Version Time is now: 22. October 2018 - 12:58