> Kyosho Mini-Inferno, lækker lille bandit

Reply to this topicStart new topic
post 14. Apr 2005, 14:44
Post #1
HI-TOWER
en pm fra en som vi alle bør dele.

Hey HI-TOWER 

Jeg vill gerne købe sådan en Mini Inferno, men jeg vil lige høre hvad,
synes du om den og er den meget sjov?

Fordi jeg elsker de der buggy´er og har altid gerne vil have en, men jeg har aldrig rigtig haft så VILDT meget med rc at gøre.....
Men kender en der ved rigtig meget.....

he he den er genial (ikke første gang jeg bruger det ord)

Mini-Inferno er en TRO kopi af den rigtige inferno mp777 dog er alle dele self af plastic/nylon ikke alu som den rigtige er af.

om bilen:
Affjedring er ikke oliedæmpere (ekstar udsttyr) men dæmperne virker utrolig godt de går let uden anden modstand en fjedren. mange andre kan man mærke akselen går trægt i dæmperen uden fjeder..
den har kanon frihøjde og med en "SPACER" i kan den jumpe hop på 20-30Cm. men det vil blive fordoblet med oliedæmpere.

motoren er en kraftig 380 motor og en speed 400 kan klemmes i. SÅ DER ER POTENTIALE I ALLE MOFFES QD/JD MOTORER!!!! biggrin.gif

den triller ca 20 (det står os på kassen) med de 6-celler
men der går ikke 5 min inden man vil ha den 8-cel´s tunpakke man kan få til den.

bilen er udstyreet med en slipper kobling som er SKOD! min er helt spændt og den hviner af sted som en scooter. så den overvejer jeg at lime eller sætte noget i mellem. i manualen står der at den skal være 4mm. løs og så spiller det slet ikke.
dette er det eneste jeg er utilfreds med .

Anlæget er af samme type som på mini-t altså med modtager og reg i en kasse og en special servo med 4 ledninger.

--------------------
Tænd din Sender
Tænd din bil
Ellers blir du helt til GRIN!
Æ GARAGE DO!

Redaktør

Group: Chefredaktør
From: Munkebo
Member No.: 4

Go to the top of the page

+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

Skin designed by IPBForumSkins.com
Lo-Fi Version Time is now: 17. October 2018 - 16:52