> Mini-Z FAQ, Læs denne inden du poster!

Closed TopicStart new topic
post 6. Apr 2004, 08:50
Post #1
Morfars Support
MINI-Z FAQ
© Morfars.dk 2004

Vi arbejder på at udvide FAQ'en - du er velkommen til at komme med input.

Level6

Group: Chefredaktør
From: Herlev
Member No.: 3

Go to the top of the page

+Quote Post

post 21. Apr 2004, 14:43
Post #2
Morfars Support
Min bil kører uden jeg gør noget!?
> Har du tændt kontrollen? Hvis den ikke er tændt kan der være andet der forstyrrer
> På kontrollen er der et panel bag klappen øverst til venstre. Her er der 2 knapper som kan justere bilen: frem/tilbage og venderadius. Løft evt. bilen op så du får justeret den helt præcis

Hvad er en Servosaver?
Mange/alle MR01 undervogen har ikke en Servosaver- en fjeder som tager slaget når man banker bilen ind i en genstand med forhjulet først.
> Kør ALDRIG uden karosse (da den tager 98% af det slag som bilen måtte få)
> Hvis servogearet er slået ud af "HAK" - dvs. hjulene drejer maks til en af siderne. Er det nødvendig at skille servokassen af og rette problemet

Min bil slår med forhjulene så den drejer ind i kanten
> Skil din servo ad og sæt et lille stykke papir mellem potentiometer og kassen det forhindre den for det meste i at flippe.
> Sørg for at din antenne er HELT oppe, og at antennen på din bil er hel og så lodret så muligt. Signal forstyrelser kan godt få bilen til at flippe med forhjulene.
> Check om der er andre i nærheden der bruger samme eller anden frekvens tæt på din. Det gøres ved at kigge på den lille papirs lap der er på krystallen som du finder Under din bil (bag på Kyosho Perfeks KT-2, foran på de nye kontrolere), hvis de er ens eller tæt på hinanden bør du skifte til en frekvens der er længere fra.
> Der skal ALTID være rigeligt med batteri på både kontroler og bil ellers kan dette også forsage servo flips eller mangel på kontrol af bilen.

Moffet, hvordan og hvorledes
Q: Bliver min bil hurgiere af moffet?
A: Nej det gør den ikke. Du skal bruge en større motor for at få mere fart.

Q: Midster jeg noget ved at få moffet.
A: Nej det gør du ikke du kan både bakke og bremse efter.

This post has been edited by Magic-Mouse: 27. Apr 2004, 12:54

Level6

Group: Chefredaktør
From: Herlev
Member No.: 3

Go to the top of the page

+Quote Post

Closed TopicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

Skin designed by IPBForumSkins.com
Lo-Fi Version Time is now: 23. January 2018 - 17:12