![]() |
![]() |
![]() ![]() |
Hey folks.
Jeg har besluttet, nu jeg ikke kan gøre noget for at ændre på status på om man kan slette ting i garagen eller ej, at jeg vil tilbyde ta hjælpe på en anden måde. I kan skrive i denne tråd hvis i vil have slettet en eller flere af jeres biler, Alt i skal gøre er blot at linke til jeres bil (og den skal jo være jeres) og så sørger jeg for den bliver slettet. Det et jo trælst man ikke kan vise sine ny biler frem, ik? ![]() -------------------- Skraber den ikke på jorden, så er den ikke lav nok! |
|
![]() Redaktør ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Redaktør Posts: 2301 Joined: 29-March 04 From: Århus Member No.: 8 ![]() |
|
|
jamen så siger jeg tak - og værs'go' at slet
![]() http://www.rcinfo.dk/index.php?automodule=...si&img=3239 http://www.rcinfo.dk/index.php?automodule=...si&img=3024 http://www.rcinfo.dk/index.php?automodule=...si&img=2948 -------------------- My japanese name is Nakashima Kaito He knows no Fear. He knows no Danger. He knows Nothing Drive it like you stole it Garagestatus: Update kommer snarest muligt Comming up next: Project TriColore MSN: brinker7@gmail.com Mail: import.stc@gmail.com Andet: Project TriColore nu godt på vej |
|
![]() Level6 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Medlem Posts: 1181 Joined: 23-February 05 From: Kolding Member No.: 3708 ![]() |
|
|
-------------------- |
|
![]() Level3 ![]() ![]() ![]() Group: Medlem Posts: 241 Joined: 24-April 06 From: Sjælland, Denmark Member No.: 6139 ![]() |
|
|
-------------------- Why drink and drive when you can drift and slide! |
|
![]() Level6 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Medlem Posts: 1825 Joined: 22-October 04 From: Krejbjerg 10km. fra skive Member No.: 2314 ![]() |
|
|
Brinker, Alex G og Nicklas - de er fixede!
-------------------- Skraber den ikke på jorden, så er den ikke lav nok! |
|
![]() Redaktør ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Redaktør Posts: 2301 Joined: 29-March 04 From: Århus Member No.: 8 ![]() |
|
|
tak for hjælpen
-------------------- |
|
![]() Level3 ![]() ![]() ![]() Group: Medlem Posts: 241 Joined: 24-April 06 From: Sjælland, Denmark Member No.: 6139 ![]() |
|
|
Takker for anden gang..
![]() -------------------- Why drink and drive when you can drift and slide! |
|
![]() Level6 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Medlem Posts: 1825 Joined: 22-October 04 From: Krejbjerg 10km. fra skive Member No.: 2314 ![]() |
|
|
det kunne være dejligt hvis jeg kunne komme af med DENNE BIL
Og HF jeg er i fuld gang med RC men jeg mangler ca 30-40 timer inden jeg er helt færdig ( det skal jeg være inden den 20. ![]() -------------------- |
|
![]() Level4 ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Medlem Posts: 431 Joined: 27-April 04 From: kalundborg Member No.: 39 ![]() |
|
|
-------------------- //BetteBror - Sidelæns er vejen frem!
Carporten Lean, mean drift-machine (\__/) (='.'=)This is mr.Bunny. (")_(")Copy and paste mr.Bunny into your signature to help him gain world domination. Messenger : zeus_skov@hotmail.com - misbrug den nu ikke! |
|
![]() Level6 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Medlem Posts: 1708 Joined: 9-March 06 From: Nykøbing Mors Member No.: 5942 ![]() |
|
|
Steff og Bettebror, -det er også fixet
![]() -------------------- Skraber den ikke på jorden, så er den ikke lav nok! |
|
|
|
![]() ![]() |
Skin designed by IPBForumSkins.com | ||
Lo-Fi Version | Time is now: 23. April 2018 - 14:25 |