> RC cars i udlandet?

Reply to this topicStart new topic
post 15. Jul 2007, 08:10
Post #1
WildDrive
Hey allesammen.

Her igår blev jeg forelsket i nogle rc racere. En mercedes og 2 subaru'er. De kørte op til 25 km/t, jeg synes det var pænt sjovt notworthy.gif
Nu ville jeg bare hører om i vidste noget om, om RC racere er billigere i udlandet, eller om man overhovedet kan købe dem i udlandet. For jeg står og skal til spanien, også overvejede jeg om jeg skulle kigge på nogle dernede.

Ved i noget om det smile.gif ?

--------------------

Level1
*

Group: Medlem
From: Hørning
Member No.: 7999

Go to the top of the page

+Quote Post

post 15. Jul 2007, 09:35
Post #2
Highflyer
for det første er dette forum stadig morfars, og derfor må man på den måde ikke reklamere for andre forhandlere.

Og spanien ville jeg nok ikke regne med er de vilde hvad det angår, deres priser ligner danske priser meget, og udvalget er stortset også det samme.

Så med mindre du alligevel er kørende i en stor bil med masser af plads til ekstra bagage,så ville jeg ikke gøre det hvis jeg var dig. Husk på support og reklamationsret, selvom man måske kunne spare en hundredekronesseddel her og der så giver man afkald på en del rettigheder ved at købe det i udlandet + man let kan blive snydt hvis man ikke er opmærksom på om produktet nu er så originalt som forhandleren påstår.

Og så er der jo problematikken med reservedele hvis man køber en bil af et mærke der ikke forhandles i DK.

--------------------
Skraber den ikke på jorden, så er den ikke lav nok!

Redaktør

Group: Redaktør
From: Århus
Member No.: 8

+Quote Post

post 15. Jul 2007, 18:22
Post #3
Bettebror
Men på den anden side er morfars priser jo heller ikke de højeste i DK, så hvorfor ikke være sikker og købe det hos ham i stedet for hos en gadehandler i Spanien ?

--------------------
//BetteBror - Sidelæns er vejen frem!

Carporten

Lean, mean drift-machine

(\__/)
(='.'=)This is mr.Bunny.
(")_(")Copy and paste mr.Bunny into your signature to help him gain world domination.

Messenger : zeus_skov@hotmail.com - misbrug den nu ikke!

Level6

From: Nykøbing Mors
Member No.: 5942

+Quote Post

post 15. Jul 2007, 18:33
Post #4
WildDrive
Ja det er nok det sikreste.
Har allerede nogle yndlings her fra morfars - så det bliver højest sandsynligt kun et '2 sekunders' kig dernede, hvis der overhovedet er nogle dernede tongue.gif

--------------------

Level1
*

From: Hørning
Member No.: 7999

+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

Skin designed by IPBForumSkins.com
Lo-Fi Version Time is now: 23. January 2018 - 17:17